9.10.09

Versos son tus ojos: l'amor i la poesia


 

Feia ja temps que no incloiem cap poema d'amor i aquest ens ha agradat tant que volem compartir-lo amb tots vosaltres. És clara la influència de l'amor i el desamor en la poesia, i en aquest cas el poeta ens ho manifesta sobre el seu full en blanc.

Versos son tus ojos
(Javier Fernández)

Versos,
versos son tus ojos.

Deslices susurrados,
deseos
profundos y oscuros
a los que me entrego.

Ojos negros.
Poesía pura en la mirada
y en tus labios mis anhelos,
rimas que se escapan
a mi escaso intelecto.

Abrasas mi poesía,
mi alma,
sólo con tu aliento,
con tu pecho palpitante,
con tu fuego.

Debería jadear al verte sola
y siento que muero entre tus brazos,
mas luego despierto
y me encuentro solo,
tendido ante un folio en blanco.

La il·lustració és de Kahori Maki.

6 comentaris:

M. Roser ha dit...

És bonic dedicar un poema als ulls. Amb la nostra mirada podem comunicar tots els sentiments i ens podem perdre en alguna mirada que ens transmeti els seus...per cert a mi m'agraden especialment els ulls grisos...
Em sembla que avui és el dia dels Valencians, oi? Si és així, felicitacions.
M. Roser

Sàlvia ha dit...

Ulls, espill de l'ànima.

Si, hui estem de festa, però bloguejant. Gràcies per la felicitació.

Besadetes

Patricia Acosta ha dit...

Bellísimos versos

Sàlvia ha dit...

Amor, poesia... como tu dices, Patricia, Bellísimos versos.

Besadetes

Monica Gudiño ha dit...

Que cosa mas bonita, esto es lo que yo llamo escribir con magia, y la verdadera poesía es amor en palabras siempre...
te felicito
un abrazo

Sàlvia ha dit...

Mónica, tu siempre tan amable en los comentarios. Me encanta. Procuro que la selección poética sea variada, interesante y con calidad. Espero conseguirlo y que sea de vuestro interés.

Besadetes