30.10.09

Blog de poesia i cites: Me gusta la lluvia


Hui us volem recomanar un blog de poesia, Me gusta la lluvia. És curiós com de vegades es trobem amb els poemes: quan hem descobert "Audrey" / Olga, ella ja ens ha deixat, però en la pròpia web queda la seua obra.

Un hola i un adéu; us recomanem li doneu una ullada al seu blog.


Azul
Me acerco a ti, despacio.
Cierras los ojos.
Te beso, buenos días.
Me besas.
Y estalla el día.
Guardo las estrellas.
Te bajo el sol.
Hoy no llueve.
Todo es azul.

Infinito
Una palabra es como el infinito.
Llena de matices.
Y yo vivo enganchada a tus palabras.
A los sonidos de tu voz.
Sé que lo sabes.
Pero me gusta decírtelo.

Si me lo pides
cogeré para ti las estrellas más brillantes.
Y te las entregaré
bañadas en canela y bergamota.
Sólo si tú me lo pides.

Me gustas tú porque me sabes a galleta.
Porque te beso y te deshaces en mi boca.
Y porque siempre estás para tenerme contenta.


La il·lustració és de Tran Gnuyen.

2 comentaris:

M. Roser ha dit...

A mi que m'agrada la pluja, m'han encantat aquests poemes, que són com una alenada d'aire fresc, llàstima que no podem seguir gaudint de l'obra d'aquesta poetessa. Quan tingui temps entraré al seu blog.
Besadetes,
M. Roser

Sàlvia ha dit...

Jo vaig pensar el mateix, quina llàstima, però.. c'est la vie.

Besadetes de fulles de colors