8.4.11

El meu món de poesia, nou llibre de poesia infantil de Joana Raspall


El meu món de poesia és un llibre de Joana Raspall que acaba de publicar l'editorial El Cep i la Nansa, amb il·lustracions de Pere Cabaret i que, a més, inclou un DVD que ens permet gaudir de les il·lustracions i de la veu de Joana Raspall recitant els seus poemes. Tot un món poètic, fantàstic, del que podem gaudir junt a Joana.

En el llibre trobem un recull de poemes, alguns inèdits, d'aquesta gran poeta. Ens alegra que cada vegada s'edite més i més la seua poesia i que tothom, grans i menuts, la coneguen.



De prova un tastet:

No sóc núvol ni follet,
floc de neu ni papalló,
fonteta ni rossinyol,
però tinc un do millor
per sentir-me a cada instant
tal com jo desitjaria:
tinc el do de veure el món
amb ulls plens de fantasia.




2 comentaris:

nadarin ha dit...

Sembla molt interessant aquest llibre. com la majoría de llibres de poesía de la Joana. Moltes Gracies .

Sàlvia ha dit...

Els poemes de la Joana sempre donen al centre de la diana. Penso que és una de les més grans poetes que hi tenim. Ara, a més, amb aquest llibre i les seues il·lustracions podem apropar millor la seua poesia als xiquets i xiquetes. És molt interessant i joganer.

Besadetes i bon cap de setmana :)