15.4.11

Cançons infantils i populars sobre sant Jordi: música per al cavaller, el drac i la princesa


Tota festa té les seues cançons, moltes d'elles populars. Sant Jordi no podia ser menys, té un grapat de cançonetes, fins i tot amb ritme de rap, que celebren la famosa llegenda del cavaller, la princesa i el drac. Cantar és una excel·lent manera de fomentar la poesia. Us invitem a escoltar-les:

Sant Jordi arriba
com un cavaller,
amb la seva llança
travessa el carrer.

Ja veu la princesa
que el drac vol menjar,
si no es dóna pressa
ella morirà.

Li clava la llança,
cau escalabrat;
la pobra princesa,
visca s'ha salvat!

La rosa creixia,
Sant Jordi l'ha agafat
i a la princesa
ja li ha regalat.

***























La il·lustració és de Miquel Calatayud.

2 comentaris:

CARME ha dit...

M'han agradat molt les cançons de Sant Jordi i et volia comentar que he descobert com treure la publicitat. Quan copies l'embed, on hi diu EXTERNAL s'ha de canviar per LOCAL i ja està. lo ho he provat en el meu blog(TIC,LLAPIS I PAPER) amb una de les teves cançons i m'ha funcionat.Salutacions.
Carme

Silvia ha dit...

jo que tinc fills em pareix una pàgina molt interessant