11.11.07

El poeta del vent, llibre de poesia infantil

L'editorial Cadí -que pertany al grup editorial Everest i publica sols en català- dins de la seua col·lecció Muntanya Encantada, ha publicat El poeta del vent, de Joan de Déu Prats i il·lustrat per Lluís Filella.
Un poemari original. L'obra ens narra la història d'en Quim, un xiquet que viu en una ciutat on sempre bufa el vent. I el vent li porta a casa les coses més insospitades: un dia, en Quim es troba als estenedors uns calçotets gegants; un altre dia, un full de paper. Però no es tracta d'un paperot qualsevol, sinó d'un poema. Qui el deu haver escrit? Qui deu ser el misteriós poeta del vent? Més enllà del misteri, en Quim aprofita el vent per escampar les seves poesies per la ciutat. El vent, la infantesa i la llibertat es donen la mà en un conte ple de poesia.
Un llibre que us recomanem per a gaudir amb els més menuts i els primers lectos.

3 comentaris:

Mª José ha dit...

hola
soc una profe del arbre blanc a mutxamel,tenim un blog de poemes a la nostra classe @ curso 5 y 6 arbre blanc
m´agrada molt el vostre blog

Sàlvia ha dit...

Hola M. José! He visitat el vostre bloc i us he deixat un missatge -espero ho pugau llegir-. Felicitacions a tu i a Corina per aquesta magnífica idea del bloc i el foment de la poesia.

Mutxamel i Cocentaina estan molt propers i ara més encara, ellaçant-se amb la poesia. Qualsevol cosa que necessiteu m'ho dieu. El meu correu és:
bibliodolores@mail.com

M'agradaria, com us he dit al bloc, que m'enviareu poemes dels vostres alumnes, uns artistes com cal!

Gràcies per les teues paraules tan amables sobre aquest bloc.
Besadetes

Anònim ha dit...

Jo que pensava que no hi havia quasi llibres de poesia infantil i em trobo, en aquest bloc, amb una gran col·lecció. Gràcies per les recomanacions.

Helena Forradell:D