18.4.12

Visca Sant Jordi! LLibre de poesia infantil de Lola Casas


Visca sant Jordi! és un llibre de poesia infantil de Lola Casas, il·lustrat per Carmen Queralt i editat per Baula, dins de la seua col·lecció Ala Delta Poesia.

Recull de poemes per a cada moment i circumstància a l’entorn de la celebració de la festa de Sant Jordi. Poemes que ens il·lustren com es prepara i es celebra la festa a l’escola i al carrer: la llegenda, la Diada, la tradició de sortir a passejar pels carrers entre llibres i roses... Un llibre amb un llenguatge poètic senzill i clar, proper als xiquets, seguint l'estil de Lola Casas. Un llibre molt interessant per gaudir a classe.

I amb molt d'humor ens conta el drac:


Els contes i les llegendes
em deixen molt malament
dient que menjo princeses
i tota mena de gent.

Jo sóc una bona bèstia,
m'agrada moltíssim llegir,
passejar per la muntanya
i, quan arriba la nit,
dormir tranquil i feliç
acotxadet al meu llit.


Si trobeu el bon sant Jordi,
feu-me un favor,
si us plau,
digueu-li que sóc pacífic,
que no tinc res de babau
i que m'agradaria viure
relaxat i amb molta pau.

Podeu trobar molts més llibres infantils sobre Sant Jordi, la princesa i el drac en aquest mateix blog i molts poemes sobre Sant Jordi i la seua festa.

1 comentari:

Anònim ha dit...

es molt maco aquest poema