27.7.09

Que sí, si... un poema voy a escribir



Per a Eneida (feliç aniversari)
Hi ha poemes que la seua pròpia musicalitat ens porta a pensar en el ball, el joc i la música. Que sí, sí... com és el poema d'Antonio García Teijeiro. Que no, que no... que ara me'l fique jo. És un poema que presta molt al joc i a crear nous poemes seguint el fil del primer i tercer vers. Proveu-ho!

Que sí, sí,
un día de julio nací.
Que no, no,
un día de julio nació.
Que sí, sí,
la ruta del Cacarabí.
Que no, no,
la ruta del Cacarabó.
Que sí, sí,
un plato de habas comí.
Que no, no,
un plato de habas comió.
Que sí, sí,
que no, no,
a todos nos gusta la o.
Continuem-ho:
Que sí, sí,
un poema yo escribí.
Que no, no,
un poema él escribió.
Que sí, sí,
en un libro lo metí.
Que no, no,
en un libro lo metió.
Que sí, sí,
que no, no,
a ti te lo regalo yo.

I ara vosaltres... Després, què tal si el reciteu picant de mans, ballant, botant, nedant...

La il·lustració és de Tyson Smith.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt xulo, yo ya he picat de manos y todo eso, jaja y queda muy bien, jajaja. :):):)

Eneida ha dit...

M'encanta. Happy birthday to me, que un dia de Julio nací.

Eneida

Sàlvia ha dit...

Si, teniu raó, el poema és superdivertit.

Anònim ha dit...

Muy gracioso el poema y la ilsutración. La sugerencia de actividad me la guardo para el próximo -cada vez más próximo- curso.
Un saludo, Salvia. Pepa Torrades