5.10.08

Pepe Frank, canciones infantiles: cancons infantils amb lletra i mp3


Ens agraden les cançons infantils de Pepe Frank. Volem compartir-les fàcilment amb tots vosaltres, doncs Pepe té una web on podem veure la seua discografia juntament amb les lletres de les cançonetes que, a més a més, podem escoltar i descarregar-se en mp3.

Pepe Frank és un catautor mexicà amb un llarg currículum (fa més de 25 anys que està dedicant-se a la cançó i al món infantil). Amb la sua música i les seues cançons aconsegueix recuperar el poder i la bellesa de la paraula, amb una gran sensibilitat i una gran capacitat comunicativa i molta, molta imaginació.

I de mostra un botó, la cançó El aluxe

El aluxe
(Pepe Frank)
En la uña del dedo gordo
de tu pie derecho
vive un enanito
viejo y contrahecho.
Cuando te bañas
se moja
cuando te secas
se enoja
cuando sudas
estornuda
y su nariz
se le arruga.
Cuando saltas
se levanta
cuando corres
pues se espanta
y si gritas
se ataranta
y le duele la garganta.



La il·lustració és de Sara Edward-Corbett.


Boomp3.com

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mis hijos han ido creciendo con las canciones de Pepe. Me alegro de que tambien en España os guste.
Ciao y un saludo
María Teresa Jimeno -Monterrey-

Sàlvia ha dit...

A mi me parecen prciosas y muy divertidas, por eso las he incluido en este blog. Las buenas canciones, como los buenos poemas, no tienen fronteras.
besoa con aires de música

Anemix ha dit...

Infancia y parte de mi adolescencia la pase escuchando a Pepe Frank. Es un orgullo el haber tenido la oportunidad de escucharlo y de crecer con canciones tan bellas y con sentido.
Vania

Sàlvia ha dit...

Crecer con estas letras y este ritmo debe ser especial. Por eso creo que la poesia, también cantada, debe d llegar a todos los niños.

Besadetes