4.10.08

Cançó dels colors. juguem amb la poesia, la música i els colors


Cançó dels colors

Verd, verd, verd
és el vestit que porto.
Verd, verd, verd
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el verd de les fulles
el meu amic és un jardiner.

Blau, blau, blau
és el vestit que porto
Blau, blau, blau
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el blau de les onades
el meu amic és un mariner.

Blanc, blanc, blanc
és el vestit que porto
Blanc, blanc, blanc
és tot el que jo tinc
Perquè m'agrada el blanc de la farina
el meu amic és un forner.

Roig, roig, roig
és el vestit que porto.
Roig, roig, roig
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el roig de les flames
el meu amic és un bomber.

Groc, groc, groc
és el vestit que porto
Groc, groc, groc
és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el groc de la truita
el meu amic és un cuiner.

La il·lustració és de Saige Roberts

2 comentaris:

Annabel ha dit...

Quina ilustració més bonica!

Coneixes el grup Verdcel, Sàlvia? t'ho dic perquè crec que t'agradarien moltíssim! fa un parell de dies vaig publicar una entrada en el meu blog sobre la seua música, y tens l'enllaç al calendari d'actuacions. Crec que dins de poc actuaràn a Cocentaina.

Besets, guapa!

Sàlvia ha dit...

Annabel, no trobo l'enllaç i mira tú que no sabia que venien a Cocentaina. M'informo.

Besadetes en aquest estiuet de Sant Miquel