30.10.08

O meu libro, poesía de nenos para os nenos


Al blog Mi refugio, hem trobat poemes de xiquets i joves, en castellà i galleg, que ens han agradat. Preciós és el poema O meu libro, d'un xiquet de 7 anys (llàstima que no hi fique el seu nom). Us invitem a llegir-lo:


O meu libro

Eu teño un libro
que ten plantas,
árbore e flores,
tamén ten nenos
e paxaros de colores.
Polo medio ten un barco
navegando polo mar
e moitos peixes nas augas
unha estrela e un calamar.
Ó final ten moitos contos
que me gustan a rabear
e tamén ten poesías
para os nenos recitar.
¡Que ben o paso co libro!
é o meu mellor amigo.

La il·lustració és de Katrina Rain.

2 comentaris:

Guidor ha dit...

He estat fent una ullada pel teu blog...

n'hi ha que m'agraden, aficionat/da a la poesia? =)

Sàlvia ha dit...

Guidor, un plaer aquesta ullada teua pel blog. A la pregunta "aficionada a la poesia" contesto "bibliotecaria preocupada i amb interés de que es llisga la poesia".
He passetjat pel teu blog i, amb els teu permís, m'he guardat alguns poemes teus per a publicar-los ací. Val?
Espero veure't altres vegades per ací. Es llegim.