6.10.08

M'agrada la tardor, cançó infantil per als més menudets


A ritme d'una música ben marxosa, els xiquets més menudets poden gaudir de la tardor cantant i ballant aquesta cançó infantil (incloem la partitura, però podem cantar-la amb altres ritmes que s'inventem i ballant-la picant de mans, de peus, menjant el culet... queda a la vostra imaginació).
M'agrada la tardor
M’agrada la tardor
perquè els arbres es despullen
m’agrada la tardor
virondeta virondó
groc groc groc
groc groc groc
grogues i seques són les fulles
groc groc groc
groc groc groc
grogues ,vermelles i marrons


La il·lustració és de Javier González Burgos.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Venga pon poemas mas cortos porque los necessito para el cole i no me lo voy a memorizar en un dia

Sàlvia ha dit...

Mira en la parte de la derecha, hacia el final, en las etiquetas y busca "poemes infantils". Los hay de todo tipo (també en català).

¿Pero, quien te ha dicho que no seas capaz de memorizar una pequeña canción como la de este post? Fácil, senzilla, con ritmo.
¿Más fácil? Un pareado:

"Ayúdame a memorizar,
pues un poema he de crear.
Para luego recitar
y la profe nota colocar"

o

"De día y de noche
la luna pasea en coche
por la oscura autopista
y circula con mucha vista."

La verdad es que memorizar por el mero hecho de memorizar es un rollo y creo que tu profe, jugando con la poesía, persigue un objetivo bien diferente: pasártelo bien.

Saludos poéticos y rememorizados

Sther ha dit...

I un cop apresa la primera estrofa...
la cançó continua així:

M’agrada la tardor
quan les fulles fan sardana
m’agrada la tardor
virondeta virondó
groc groc groc
groc groc groc
grogues i seques són les fulles
groc groc groc
groc groc groc
grogues ,vermelles i marrons.

i superada aquesta, ara anem per la tercera!

M'agrada la tardor
perque fem la Castanyada
m’agrada la tardor
virondeta virondó
groc groc groc
groc groc groc
grogues i seques són les fulles
groc groc groc
groc groc groc
grogues ,vermelles i marrons.

Em mata! segur :D

Sàlvia ha dit...

Esther, gràcies per la continuació de la cançoneta. Ja he vist al teu blog que també t'has fet boletaire virtual.

Besadetes grogues, grogues, grogues i ballarines com el vent.

Anònim ha dit...

per favor, en quin cd puc trobar les cançonS "m'agrada la tardo" i "sóc un bolet"?, o on puc descarregarles? és urgent!!

gràcies

Sàlvia ha dit...

Ho sento, però he fet una recerca amb profunditat, incloen la música que tenen les biblioteques i no he trobat el CD. Tan sols a You Tube pots escoltar la cançó, amb nens, però al fons s'escolata tota la cançó de "M'agrada la cançó". De l'altre, "Sóc un bolet" no l'he trobada amb la música.

Em sap greu, però no et puc ajudar.
Besadetes

Anònim ha dit...

Podeu trobar la cançó de m'agrada la tardor al cd de música per Educació Infantil de l'editorial Barcanova (Cançons de festes). El bolet petitó és una de les cançons del músic Jordi Tonietti, no recordo el nom del cd.

Sàlvia ha dit...

Gràcies per la informació!

Besadetes