26.9.07

Pata de Gallo, revista de poesia

Dintre la web de Literaturas.com, podem trobar un suplement especial dedicat a la poesia: Pata de Gallo (títol original!).

Podem llegir l'últim número, corresponent al mes de setembre. Hi tenen publicats en total 4 números des del mes de maig. Com totes les revistes hi tenen una serie de seccions fixes: El canto del gallo, Reojos, Visiones, Los otros. Trobem poemes, poetes, llibres de poesia, entrevistes... tot de plena actualitat.

Un lloc interessant i un bon recurs poètic per anar visitant cada mes.
La il·lustració és d'Adeline Gouarné.

2 comentaris:

VENT DE DALT ha dit...

Hola, em dic Josep i faig un programa de ràdio a una emissora municipal de les Terres de l' Ebre.
Un dels continguts del meu programa pretén treure a la llum els molts blocaires que hi ha a la xarxa amb temes interessants. El teu m' ha vingut recomanat per una blocaire de Barcelona "La Panxa del bou" que ja a participat al programa i es per això que em poso en contacte amb tu per si podíem quedar un dia per , o be en directe o be enregistrant-ho prèviament ,parlar del teu bloc... com vas conèixer aquest mon, perquè decideixes escriure ,sobre que escrius, perquè o fas i alguna cosa mes.
De fet ,una de les questions que plantejo a l' entrevistat es que cada bloquer em recomani una altre per a la propera entrevista.
El meu telèfon es el 977 71 92 20 o 639 53 09 52 i el meu correu electrònic laplanaradio@santabarbara.cat

Espero la teua resposta i m' agradaria contar amb la teua col·laboració

Agraït

Josep Roig

Sàlvia ha dit...

Agraida a Júlia Costa per haver recomanat el bloc i a vosaltres. Conteu amb la biblioteca de Cocentaina per a participar en tot allò que necessiteu.

Una abraçada