25.2.09

Traditionnelles chansons pour enfants: web de cançons en francès

Il·lustració de Munieca

Una cançó infantil clàssica, en francès, és Aloutte, gentille alouette. Té bon ritme, és fàcil d'aprendre i cantar i ideal per aprendre francès, per ballar i fer psicomotricitar, per a conèixer les parts del cos de les oronetes i altres ocells. Podem aprendre moltes cançons tradicionals franceses a la web Aux petites mains, al seu apartat de chansons. Hi tenen un bon grapat i podem llegir-les i escoltar la música.
Alouette, gentille Alouette
(Chanson enfantine / traducció al castellà)

Refrain
Alouette, gentille alouette,
Alouette, je te plumerai.

Je te plumerai le bec,
Je te plumerai le bec,
Et le bec, et le bec,
Alouette, Alouette !
Ah ! ah ! ah ! ah !

(refrain)

Je te plumerai les yeux,
Je te plumerai les yeux,
Et les yeux, et les yeux,
Et le bec, et le bec,
Alouette, Alouette !
Ah ! ah ! ah ! ah !

(refrain)

Je te plumerai la tête,
Je te plumerai la tête
Et la tête, et la tête
Et les yeux, et les yeux,
Et le bec, et le bec,
Alouette, Alouette !
Ah ! ah ! ah ! ah !

(refrain)

Je te plumerai le cou…

Je te plumerai le dos…

…les ailes… le ventre…

…les pattes… la queue…


Podem també seguir la cançó seguint aquest karaoke:




O gaudir cantant d'aquests dibuixos animats:

4 comentaris:

Annabel ha dit...

Gràcies, esta pàgina em ve molt bé per a la meua xiqueta.

Anònim ha dit...

La cançoneta, acompanyada d'aquests vídeos resulta encara mes encantadora. La web que recomanes és molt interessant. Gràcies Sàlvia.

Teresa Lladró

Stel.la ha dit...

Molt engresacadora, la cançó!
I genial conèixer aquesta web de caçons en francès, ara que estic aprenent l´idioma!

gràcies
stel.la

Sàlvia ha dit...

Bon dia, xicones. La veritat és que el web té un grapat de cançons d'aquestes que m'han fet recordar els meus estudis de francès. És un lloc molt complet.

M'encanta que us haja agradat i us aprofite la recomanació. La cançoneta, amb els videoclips, encara és més graciosa.

Besadetes a les tres, amb "le ritme de la chanson d'Alouette".