13.2.09

Todo es soñar, llibre de poesia infantil

Un llibre de poesia infantil que cal tenir a casa i a classe, per alimentar de bona poesia als xiquets, és Todo es soñar, d'Antonio García Teijeiro, publicat per Brosquil, amb il·lustracions de Carles Salvador. El llibre està dins d'una col·lecció, Tus versos, dedicada per complet a la poesia infantil (aprofitem per a recomendar-vos tots els seus llibres)

El somni i l'esperança que al llarg de tota la seua lectura ens ompli l'ànima, a cop de versos i d'imaginació, de color i tendresa, de ritme i melodia.

(Antonio García Teijeiro)
Yo sueño despierto
y veo en colores
sonrisas y luces,
macetas y olores.


Las fuentes me cuentan
sus desilusiones;
las aves se paran
y me hablan de amores.


Yo apago sollozos
y enciendo faroles.
Yo silbo en el aire
y canto canciones.


Y sueño despierto
y veo en colores
la lluvia que abraza
jardines y flores.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nostálgicos, tiernos, profundos.
Leí algunos de los poemas de Antonio García Teijeiro, y me encantaron.

Gracias.

Sàlvia ha dit...

A mi también me gusta su poesía, y este libro, en concreto, lo encuentro especial, muy imaginativo, ideal para los niños.

Besadetes