22.11.08

Preparant les festes de Nadal: poesia infantil de Nadal



El temps passa a correcuita, fa poc estavem gaudint de les vacances estivals i ara ja quasi estem preparant les festes de Nadal. Les festes nadalenques donen pas a molta poesia, per a xiquets i grans. De la mà del gran poeta Miquel Martí i Pol li domen pas al Nadal:

Torna Nadal
(Miquel Martí i Pol)

L’arbre desvella sons i el vent escriu
ratlles de llum damunt la pell de l’aigua.
Tot és misteri i claredat extrema.
Torna Nadal i torna la pregunta.
¿Proclamarem la pau amb les paraules
mentre amb el gest afavorim la guerra?
Si a més voleu realitzar diferents activitats i manualitat al voltant dels temes nadalencs podeu trobar un grapat de dibuixos per a coloretjar sobre Nadal, activitats, targetes postals, cuina, papiroflèxia, llibres, poemes... en Yodibujo.
Més llocs on trobareu dibuixos per a fer targetes de Nadal:

La il·lustració és d'Isabel Nadal.

2 comentaris:

Carlos Eduardo Fuenmayor ha dit...

UN BESO Y UN FUERTE ABRAZO
AMIGA

Anònim ha dit...

Xulíssim el recull de web nadalenques per realitzar manualitats i dibuixos amb els nens. M'encanta!! Jo també vaig incloure al blog fa uns díes algunes adreces per realitzar activitats amb els nens. També m'he atrevit a fer una mica de poesia. Ja ho he fet un parell de dies... però no m'ensurto gaire. Un petó!!