19.8.08

Poesia Galega: una web de poesia

Us recomanem que li doneu una ullada a la web Poesia Galega, un lloc escrit en gallec amb molta informació sobre poetes, poemes, fòrum, enllaços,... Un portal de poesia per a difondre els versos dels seus poetes més clàssics i coneguts i més actuals -uns més coneguts que altres-. Ens pareix una plataforma atractiva per a donar a conèixer el que està creant-se en la poesia gallega o en gallec.
D'entre els poemes hem triat Ti, d'Andrés Ignacio Martínez Soto, un poeta valencià que escriu també en gallec.



Ti
(Andrés Ignacio Martínez Soto, València, 1986)
Choran os meus olloseu míroche nunha foto,
miro os teus marróns ollosque son marabillosos;
e as túas fazulas vermellas
que son como vermellas mapoulas en flor.

Musa de perfecta mirada,
musa de agradables palabras,
quero mirarche como eu só podo verche,
tal como es.

Musa dos meus soños
fada dos meus desexos,
inalcanzable es
por iso escríboche este recordo.

Para que o meu corazón séntache
para que as miñas bágoas flúan
e para encher de ti o meu espírito.

Recordarche cústame,
con bágoas che imploro que me acollas,
con sentimentos pídoche que me aceptes
e que coa túa mirada deléitesme.

O meu triste corazón emana tristeza,
a túa ausencia é a miña soidade
o teu recordo son as miñas bágoas
e a falta da túa mirada, un tormento para min.

Necesito as túas palabras
apaixónanme as túas miradas
o teu recordo só me fai chorar,
quero muller do meu corazón
deusa dos meus sentimentos
verche pronto che quero.



La il·lustració és d'Ernesto Bertani.