18.6.08

Un fort aplaudiment per a Montserrat Abelló i la seua poesia

El Premi d'Honor de les Lletres Catalanes és possiblement el més prestigiós dels que s'atorguen en la nostra llengua i aquest any l'ha rebut la gran poeta i traductora tarraconense Montserrat Abelló (en 40 anys tan sols s'han guardonat tres escriptores ¿?).

Un fort aplaudiment per a Montserrat, per molts anys!


Una ciutat és

Una ciutat és un
lloc on es camina,
on s'estima.

Aquesta és
la ciutat on
ens trobem.

Units pels carrers
com venes
que ens lliguen.

Tots junts com si
fóssim un, una.
I tan distants

Immersos dins
els nostres jos,
intransferibles.

La il·lustració és de Ferran Capó.

4 comentaris:

Isabel Barriel ha dit...

M'afegeixo al teu aplaudiment.
I dic jo que potser han esperat massa a donar-li el premi, no?
Moltes felicitats, Montserrat!


Isabel

Anònim ha dit...

Jo tambe m'afegeixo. Lola Carrasco (Ontinyent)

Anònim ha dit...

Gràcies per posar la meva il·lustració, un plaer veure-la acompanyant la poesia.

Sàlvia ha dit...

Ferran, la teua il·lustració és preciosa, motivadora i és "ideal" per acompanyar la poesia. M'encanta que t'hagi agradat la fussió.

Gràcies a tú per compartir el teu art (una obra que m'agrada molt, per això la vaig ficar)

Besadetes