22.9.10

Paraules del vent: escoltem com s'enlairen els versos


Paraules del vent

El vent em diu coses
que jo no les sé explicar;
coses dolces i boniques
que fan de bon escoltar:
com si cantessin els àngels
amb arpes i violins;
com si les flors hi vessessin
el nèctar que duen dins;
com si em gronxessin les ones
sobre un mar meravellós
dins d'una barca de somni
on fóssim nosaltres dos...

...perquè sé que tu hi vindries,
al mar de l'encantament,
a escoltar bruixeries
de les paraules al vent.

La il·lustració és d'Ignasi Blanch.

7 comentaris:

M. Roser ha dit...

Quin poema més bonic¡¡¡és que la Joana té un encant especial per
dir amb paraules senzilles les coses més quotidianes...
Besadetes,
M. Roser

Sàlvia ha dit...

Estic totalment d'acord amb tu. La bellesa de la senzilles.
Besadetes amb flaires de tardor

Anònim ha dit...

Hola,

He musicat aquest poema. Aviat sortirà al blog www.juglaresc.blogspot.com.es

Joan Vidal Selga

Sàlvia ha dit...

Avisa'm Joan, perquè segur que estarà molt boniqueta i així li donem més difusió. M'agrada aquest blog teu ple de música i poesia. Felicitacions.

Besadetes

Anònim ha dit...

Escolteu-lo, el canten nens i nenes de l'escola de música de Navàs.

http://juglaresc.blogspot.com.es/2013/05/paraules-al-vent.html

Joan

Sàlvia ha dit...

Quina xulada!!!!!! Gràcies per compartir i felicitacions als artistes.

Besadetes

Joan Vidal Selga ha dit...

Aquesta cançó i "El pollet" que també està al blog són les cançons que aquest grup cantarà pel concert de final de curs.

Joan