6.11.12

Dia de pluja: cançons infantils de caragols i bolets


Surt el caragol d'excursió qun la pluja canta (il. Leticia Zamora Méndez)
Hui plou, surten d'excursió els caragols i trauen el cap els bolets. Sempla que el pli-plim de la pluja té un ritme molt bonic que atrapa les cançonetes. Així, us fiquem dos cançons infantils per a cantar i ballar en els dies de pluja. Podem ficar-li qualsevol ritme -i anar canviant-ho- per donar-li marxa i ritme a la cançó

Un cargol donava un volt,
va trobar un altre cargol,
i li va dir: on vas tu tot sol?
vine amb mi si vols.

Dos cargols feien un volt,
van trobar un altre cargol,
i li van dir: on vas tu tot sol?
vine amb nosaltres si vols.

Tres cargols donaven un volt,
van trobar un altre cargol,
i li van dir: on vas tu tot sol?
vine amb nosaltres si vols. 

(podem anar afegint tots els caragols que vulguem)

Molts caragols donaven un volt,
van arribar a un camp de cols,
i van ballar, molt molt molt
aquest rock and roll.
(rabidaba dibidiba... rabidaba dibidiba)
*

Un bolet surt a cantar i veure món (il. Måns Wikström)
Sóc un bolet molt petitó
i ensenyo el barret
quan ve la tardor.

Sóc un bolet molt petitó
i ensenyo el barret
quan ve la tardor.

Xim-xibirivi-pum
m'agrada la pluja!
Xim-xibirivi-pum
m'agrada el sol!

Xim-xibirivi-pum
m'agrada la pluja!
Xim-xibirivi-pum
m'agrada el sol!

Sóc un bolet molt petitó
creixo sota els pins
i enmig la verdor.

Sóc un bolet molt petitó
creixo sota els pins
i enmig la verdor.

Xim-xibirivi-pum
m'agrada la pluja!
Xim-xibirivi-pum
m'agrada el sol!

Xim-xibirivi-pum
m'agrada la pluja!
Xim-xibirivi-pum
m'agrada el sol!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

mm no esta malament la veritat


anna, 11 anys

Unknown ha dit...

no esta malament

Sàlvia ha dit...

T'animes tu a fer-ne un de poemeta de cargols? Me l'envies i ho publique al blog, val Samar?