28.10.07

Gràcies, Toni Bra, pels teus poemes fotogràfics

Toni Bra ens ha regalat esta magnífica foto de la cirereta d'arboç per a celebrar el primer aniversari d'aquest bloc de poesia infantil i juvenil, junt a un poema de Robert Graves. Gràcies, moltes gràcies, Toni, per recordar-te'n de nosaltres i esperem que continues participant en el bloc amb les teues fotografies.

Cirereta d'arboç, Toni Bra

AMB IMATGES TRENCADES

Robert Graves (traducció d'Àngel Terron)


Ell és ràpid pensant amb imatges clares;

jo som lent, pensant amb imatges trencades.


Ell esdevé moll, confiant amb les seves imatges clares;

jo esdevenc viu, desconfiant de les meves imatges trencades.


Confiant amb les seves imatges, assumeix la seva pertinència;

desconfiant de les meves imatges, qüestion la seva pertinència.


Assumint la seva pertinència, assumeix el fet;

qüestionant la seva pertinència, qüestion el fet:


Quan li falla el fet, qüestiona els seus sentits;

quan em falla el fet, aprov els meus sentits.


Ell continua ràpid i moll amb les seves imatges clares;

jo continuo lent i viu amb les meves imatges trencades.


Ell en una nova confusió del seu entendre;

jo en un nou entendre de la meva confusió.