11.4.07

Llibres de poesia per a joves de qualsevol edat

Us recomanem la lectura d'uns quants llibres de poesia, per a joves de totes les edats, dels que podem gaudir aquesta primavera plena de llibres:

-Rubén Pla. La cançó de bressol dels assassins. Ed. L'Emboscall

-Carmen Plaza. Tela que cortar. Ed. Torremozas

-Jorge Pimentel. En el hocico de la niebla. Ed. El Nocedal -Lima-

-Josefa Parra. La hora azul. Ed. Visor

-Daniel Aldaya. SMS (poemario para adolescentes). Ed. Calambur

-Vanessa Pérez Sahuquillo. La invención de un gato. Ed. Calambur

Una mostra, de Ruben Pla

No passava
ningú per la parada
de llibres de poemes.
Com que m’avorria,
em vaig posar
a escriure uns versets.
M’hi vaig estar
més de mitja hora
i ningúno em va destorbar.
Aquesta és una absurda
i obsessiva,
però tranquil·la
decadència del pensament.