16.1.12

Canciones de Garciniño, de Beatriz Giménez: guardó premi poesia infantil "Luna de Aire"


Els premis de poesia infantil fomenten la lectura -il. Nikolaus Heidelbach-

Ja coneixem qui ha resultat guardonada amb IX Premio de Poesía Infantil Luna de Aire que convoca el CEPLI i patrocina el Vicerrectorado de Extensión Universitaria y Campus de Cuenca de la UCLM: Beatriz Giménez de Ory, amb el poemari Canciones de Garciniño. Beatriz va guanyar l'any passat el Premio de Poesia para Niños, Ciudad de Orihuela 2010.

La entrega del premio -dotado con 3.000 euros y la edición del libro, que será ilustrado por Antonio Guzmán, alumno de la Facultad de Bellas Artes- y la presentación del libro editado tendrán lugar en el verano de este año. A la edición de este año se han presentado 131 libros procedentes de casi toda España y de diversos países latinoamericanos, además de Estados Unidos, Portugal y Polonia.

Li donem l'enhorabona i esperem poder llegir prompte el llibre. Mentre... prepareu-se per a la propera convocatòria que ja està propet.

2 comentaris:

fina ha dit...

qué bé poder dormir en una habitación com aquesta un bon dia Sàlvia,

Sàlvia ha dit...

Ai, jo no! Hem passo el dia entre grapats de llibres, a la feina i a casa, així que necessite per dormir un poc de descans llibrari (jejeje... però a la tauleta de nit tinc un grapat de llibres, no me'n surto d'ells)

Besadetes