4.12.14

M'agrada... la poesia de nadal



El Nadal ve generós i comença a vindre ple de regals, com aquest poema infantil que ens ha regalat Dani Espresate ( moltes gràcies, Dani, saps que este raconet sempre reb amb molta alegria aquests regalets) i, com que també som generoses, el compartim amb tots vosaltres.

M'agrada...

M'agraden les joguines,
m'agraden els regals,
menjar torrons i neules
i celebrar el cap d'any.

M'agrada quan fosqueja
la nit, voreta el foc,
veus fora com grogueja?
carrers plens de colors.

Posar boles a l'arbre,
l'estrella dalt l'avet
muntar un petit pessebre,
amb un àngel al cel.

Anar a dormir ben d'hora,
quan venen els reis mags,
deixar llet a la porta
pels camells afamats.

Despertar-me ben d'hora
nerviós d'obrir els regals
anar a avisar els meus pares
a sobre el llit, saltant.

M'agraden moltes coses,
m'agrada això que he dit
però el que més m'apassiona
és poder compartir:

estones amb la mare,
fer al pare molts petons,
i no anar a l'escola!
Molt bon Nadal a tots!


Les il·lustracions són de Selda Marlin Soganci.