4.10.13

Sonrisas de un niño: un somriure i un poema en el "Día Mundial de la Risa"

 
 Hui celebrem el Dia de la Risa -i és que hi ha dies per a tot i per a tots!-. Ens ha agradat això de celebrar un fet alegre, un sentiment tan positiu. Ens agradaria comprovar que tots i totes els que llegiu aquest post porteu un gran somriure a la boca i a la mirada; però sobretot el que més ens agradaria és veure a tots els xiquets i xiquetes del món plens de somriures, sense cap llàgima.
 
Una estoneta, un somriure i un poemeta per aquest divendres.
 
Sonrisas de un niño
(Espinete, pseud.)
 
Sonrisas de un niño
que alegran el alma
y llantos de un niño,
que alteran tu calma.Quiero...
 
Oír las risas
de “enanos pequeños”,
que suenen en mi oído,
como los jilgueros. 

No quiero que lloren. 
No quiero que sufran.
Quiero...
¡Qué alboroten! y
¡Qué armen jaleo! 

Quiero...
Que nadie en el mundo,
se atreva a callarles,
para que sus risas 
vuelen por el aire. 

Eso... 

¡Eso es lo que quiero!

La il·lustració és de Trey Hoyumpa.